maandag 19 januari 2009

...Breek de stilte

Tot nu toe is er al veel nagedacht en gepraat met aannemers over de beste oplossing aan de beste prijs, en maalt heel de administratieve molen ivm lening en consoorten.
Maar, mijn jeukende handen krijgen nu toch eindelijk de kans om 'vroeger dan voorzien' te starten met de renovatie (of toch wat er aan vooraf gaat: DE AFBRAAK... YEAAAH!!!).
Bij deze de kans om wat reclame te maken voor Els en Claudine van CENTURY 21 te RONSE. Echt waar: als je ooit een huis zoekt in Ronse of omstreken, ga eerst daar langs (en wees me maar heel dankbaar voor de tip, want gelijk ze bij ons zeggen: "ge zijt er nie aan gekloot, wel integendeel!"). Altijd vriendelijk, correct en degelijk geholpen. Geen commerciƫle praatjes, maar twee jongedames die op en top service leveren. Bravo en bedankt! (Applaus)
Om een lang verhaal kort te maken: morgen krijg ik de sleutel van de woning en kan ik starten, nog voor de akte getekend is. Natuurlijk mits de nodige garanties van mijn kant over financiering, afstand van verhaal enzovoort.
Ik verheug me er al op dat dat piggy pinky kleurtje uit 'mijn' huis zal zijn. Alhoewel, begon het al kinky te vinden. :)
DUS: binnenkort nieuws...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten